уторак, 30. октобар 2012.

Molitva Precima na Dan Predaka 31. Oktobar



Ovo je noć kada je kapija izmedju našeg sveta
I sveta naših predaka širom otvorena
Večeras je noć kada se pozivaju svi oni koji su živeli davno pre nas
Večeras ja odajem počast mojim precima.
Duhovi mojih pradavnih očeva i majki, zovem vas,
I pružam vam dobrodošlicu da mi se pridružite u ovoj svetoj noći.
Vi me gledate uvek,
Štitite i vodite me,
I večeras vam na tome zahvaljujem.
Vaša krv teče mojim venama,
Vaša duša je u mome srcu,
I sećanje na vas su u mome duhu.
(ovde pomenuti imena svih predaka, pokojnik baba i deda, prababa i pradeda koje znamo)
S darom sećanja
Sećam se sada svih vas.
Vi ste upokojeni, ali nikada nećete biti zaboravljeni,
I živite kroz mene i u mom srcu,
I živeće te dalje sa svim onima koji će doći posle mene! 

Нема коментара:

Постави коментар